Podle Crowleyho byl čas strávený v řádu Zlatého úsvitu pouze zahřívacím kolem. Připodobnil svůj odchod z řádu k odložení „dětských hraček“ a vyrazil ven, aby se učil na vlastní pěst. Jakmile se osvobodil z pout již zaběhlé společnosti, věnoval se mnoha věcem s inspirujícími názvy.
Naučil se podle vlastních slov využívat „všeobjímající řetěz Velkého bratrstva“ a „Meče Hořícího světla“, aby zabil hada, který započal Kristův pád, zatímco krotil dobré a zlé býky, zaséval dračí zuby a získal Zlaté rouno.
Během práce na autoiniciačních obřadech pro svůj nový řád také přišel na to, jak se zneviditelnit, což je zjevně poměrně jednoduché, jakmile víte, jak na to. Crowley říká, že to nemá nic společného se skutečnou neviditelností, ale s pouhým ovládáním všech okolo tak, aby zcela ztratili zájem o oční kontakt s vámi. Anebo si vás prostě jakkoliv všímali.
Tvrdil, že když v tom začal být úspěšný, což posuzoval podle slabosti vlastního odrazu, mohl si obléci svůj rudý talár a zlatou korunu a procházet se ulicemi Mexika, aniž by s ním kdokoliv kdy navázal oční kontakt nebo ho oslovil.
Zcela zřejmě to bylo proto, že byl neviditelný.
Aiwass
Slovo Aiwass znamenalo v průběhu evoluce Crowleyho víry mnoho různých věcí. V roce 1904 napsal Crowley Knihu Zákona (The Book of Law). Údajně pod vedením Aiwasse z jiného světa.
Tou dobou ho Crowley líčil docela zřetelně jako něco existujícího mimo něj, nikoliv jako svou součást. Nakonec – bylo to nutné, jelikož Knihu Zákona sepsal jako základ pro nové náboženství, které, jak doufal, překoná všechna stávající náboženství.
Toto náboženství – Teléma – mělo změnit svět a proto potřebovalo přijít se zprávou odněkud z jiného světa. Aiwasse vylíčil jako posla, ale jeho role se vyvíjela společně s touto doktrínou.
V roce 1929 stvořil Crowley mnohem obvyklejší metodu magie. V době, kdy napsal knihu Magie v teorii a praxi, stal se Aiwass Satanovi podobnou figurou, kterou někteří interpretují jako démonického strážného anděla. Crowley se tou dobou také pozvedl v učení, byl prorokem a čím dál tím více se identifikoval s jednou z nejznámějších záporných postav – se Šelmou.
Crowley Aiwasse také rozpoznává jako „velvyslance Hoor-par-kraat,“ kterého označuje za mladého boha Hora. Toto dítě je typicky vyobrazeno přisáté k jeho prstu v tichém gestu a promlouvá skrze Aiwasse ke Crowleymu. Podle Crowleyho se mu Aiwass zjevil v Káhiře v čase, který určila jeho žena, když byla ve stavu podobném transu. Promlouval k němu jen hodinu. Crowley jej popsal jako muže kolem třicítky, vysokého, tmavého a vyzařujícího auru andělské síly, ačkoliv byl takřka úplně průhledný.
Bude pokračováno.
zdroj: http://listverse.com
překlad: Honzoid
Buďte první kdo přidá komentář