Zatím je to dost podobné křesťanské eucharistii. I když podle Crowleyho aby eucharistie fungovala opravdu dobře, je nutné použít věci, které byly živé spíše než mrtvé, protože v živých věcech přetrvává božství lépe.
Existovalo několik různých verzí eucharistie. Verze se dvěma elementy zahrnovala oplatek s názvem Hostie Světla a také víno nebo pohár, který měl být naplněn krví osoby provádějící rituál. (Měl být prováděn každou noc při západu slunce pro případ, že si děláte poznámky.)
Verze se třemi prvky zahrnovala elementy pro temnotu (obvykle opium nebo rulík), čilost (strychnin) a uklidnění (Hostie Světla). Verze se čtyřmi prvky pracovala s položkami zastupujícími čtyři přírodní elementy. Crowley navrhoval například kadidlo, plameny, víno a sůl. Eucharistie s pěti prvky byla založena na pěti smyslech a šestiprvková byla jen pro vyvolené na nejvyšších úrovních a reprezentovala Otce, Syna a Ducha Svatého spolu s krví, vodou a dechem. Eucharistie sedmi prvků byla „mysticky identická s oním jedním.“
To „jedno“ je to, čemu Crowley říká „nejvyšší forma eucharistie.“ Sestává se z jediného elementu, který je naprosto tajný, dokud ho nejste hodni. Předkládá několik tajemných vodítek, co je ono „jedno“: Je to něco, co není ani živé, ani mrtvé, není to pevné ani kapalné, horké ani studené a není to muž ani žena. Jakmile jste hodni vědět, co to je, říká, je to zcela zřejmé. To „jedno“ měl být zřejmě sex.
Tak jako smrtelné tělo potřebuje potravu, aby přežilo, magický život potřebuje pro přežití eucharistii. Crowley ji pokládá za nejdůležitější ze všech rituálů, který završuje to, co sám považuje za magický kruh, absorbuje ji do těla a následně tvoří.
Bude pokračováno.
zdroj: http://listverse.com
překlad: Honzoid
Buďte první kdo přidá komentář